søndag den 4. marts 2012

Solo eller ej


Inden man rejser til udlandet i praktik er der nogle overvejelser man bør tage i betragtning. En af de overvejelser er om man vil/ kan rejse alene eller sammen med andre. Inden jeg rejste var det et spørgsmål jeg ofte blev stillet og der var bestemt delte meninger omkring hvad der var bedst og som alt andet i livet kan der være fordele og ulemper ved begge valg. Jeg valgte at tage af sted og bo med to gode veninder og det har jeg bestemt ikke fortrudt Jeg kunne selvfølgelig godt at have rejst alene, men det ville ikke have været det samme. Det betyder meget for mig at jeg har nogle at dele denne oplevelse med og at der samtidig er mulighed for at vende dagen med nogen der taler ens modersmål. Jeg mener det er vigtigt at man tænker nøje over dette, for 6 måneder er lang tid at bo alene eller at bo sammen med nogen. Lige meget hvad bliver alt jo til en erfaring man lærer af, men hvis jeg skulle råde nogen til et valg skulle det være til at rejse sammen med nogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar